  • Data: 2003-05-26 14:54:37
    Temat: Re: Będzie mozna płacić kartami w McDonald's
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Karol Żwiruk" <p...@k...net> writes:

    > A może znacie kraje gdzie McDonald's już wprowadził płatność kartami? Czy są
    > już takie realizacje na większą skalę?

    Np. w Argentynie placilem karta, przyjechalem w nocy i nie mialem
    peso. Nalepki na kazdym McD. Chyba takze w Chile, ale juz nie pamietam.

    Swoja droga, mam wrazenie, ze na ktoryms lotnisku w Londynie w McD tez
    placilem (ja, albo ktos inny) kiedys karta, ale tez juz nie pamietam.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator