  • Data: 2012-04-04 16:16:02
    Temat: Re: Belka
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:jlhdvg$5mk$1@inews.gazeta.pl...
    > ikarek <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał(a):
    > ..
    > A jesteś pewien że te 4 grosze to przed opodatkowaniem było? Czy po
    > pobraniu
    > podatku w wysokości 2 groszy saldo zwiększyło się o 4 grosze? Bo jeżeli
    > przed
    > pobraniem podatku było 4 grosze, to powinna być złożona reklamacja.

    Najpierw sa dopisane odsetki 0,04 zł, co na rachunku zapisane jest
    in plus (+0,04 zl) i saldo po tej operacji jest wieksze o 4 grosze.

    Nastepnie jest kolejna pozycja (chronologicznie nowsza, choc z ta
    sama data) - podatek od odsetek, zapisana in minus (-0,02 zl)
    i po niej saldo jest mniejsze o 2 grosze.

    Czyli biorac pod uwage obie operacje, wychodzi 2 grosze na plus.
    Reklamacje wklepalem, ciekawe co odpisza :)