  • Data: 2005-11-07 09:19:01
    Temat: Re: Bezczelność w MultiBanku
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fotech napisał(a):

    > Jako startujacemu przedsiebiorcy zachcialo mi sie onegdaj otworzyc rachunek w
    oddziale w Krakowie.
    > Wszysko szlo dobrze, az odmowilem podanie szczegolowych danych odnosnie stanu
    majatkowego - posiadania domu i wielu innych ronych - w mojej opinii - do
    dzialalnosci dospodarczej niepotrzebnych - rzeczy. I po półgodzinnych debatach
    doszlismy z konsultantem do wniosku, ze lepiej nie otwierac tego rachunku, co go
    nawet nie zdziwilo.
    > Dla innego banku informacja o posiadaniu domu nie byla potrzebna, a obroty tam sa
    mowiac delikatnie wieksze, niz u Ciebie;)

    > Wojtek
    > (rozczarowany i zdziwiony czestymi pochwalami tego banku)

    Dziwne rzeczy piszesz, od kilku lat mam MK Business Class dla mojej DG
    i nigdy nie wymagali ode mnie informacji o stanie majątkowym. Mam też
    u nich MK Ja i z obu jestem zadowolony. Choć co prawda nie starałem
    się u nich o kredyt odnawialny.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R.
    Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant