eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwBezpartyjny Belka - Kandydat Komorowskiego na stanowisko Prezesa NBP › Re: Bezpartyjny Belka - Kandydat Komorowskiego na stanowisko Prezesa NBP
  • Data: 2010-05-28 15:16:45
    Temat: Re: Bezpartyjny Belka - Kandydat Komorowskiego na stanowisko Prezesa NBP
    Od: "Dieter" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Byc dobrym ekonomista, a wykorzystywac swoja wiedze dla dobra Panstwa to
    dwie rozne sprawy. Skad u Ciebie przekonanie. ze jak juz ktos jest na
    wysokim stolku, to musi byc wybitnym i skutecznym specjalista? Sam tytul
    profesora, stanowisko u komucha Millera i studia zagraniczne zrobione za
    czasow glebokiej komuny (podobnie jak Balcerowicz) sa dla mnie malo
    wiarygodnymi dowodami na jego uczciwosc i bezpartyjnosc o ktorej gadaja
    lansujacy go politycy i ekonomisci (m.in. prof. Orlowski - ten sam, ktory
    zasiadal w radzie nadzorczej wielkiego wału pt. Warszawska Grupa
    Inwestycyjna S.A.)

    2. Belka wprowadzil podatek m.in. dla biedakow, ktorzy od uciulanych paru
    zlotych w banku placa ponownie podatek. Czy to nie Rudy pozniej obiecywal
    zniesienie tego podatku?

    3. Jak facet, ktory klamie w tak powaznej sprawie jak funkcjonowanie w SB
    moze zarzadzac NBP?

    Dieter