    From: Madziak <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczeństwo e-Banków!!!
    Date: Sun, 11 Aug 2002 13:40:20 +0200

    "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał(a):

    >> Opera najlepsza jest! :)

    >To prawda :-))
    >ale nie zawsze
    >zobacz: np http://www.numion.com/YourSpeed/

    Jakiś mały, głupi, praktycznie do niczego niepotrzebny skrypcik nie
    działa. Toć to plus Opery, że nie uruchamia jakiś lewych skryptów czy
    activX-ów :)

    A jak widzę byki w IE, to tylko się uśmiecham. Od czasu, gdy co chwilę
    wychodziły jakieś bugi w IE, a mi nie chciało się codziennie sprawdzać,
    czy są już do tego łatki (notabene ważące tyle co cała Opera)
    przesiadłem się na Operę. Polecam wszystkim to samo (przejście na
    Operę), no chyba że ktoś lubi być zaskakiwany coraz to nowszymi
    niespodziankami i gustuje w serach szwajcarskich rodem z małego
    miękkiego.

    --
    pzdrw, Madziak
    Rybnik