    From: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczenstwo karty ze scalakiem
    Date: Thu, 20 Mar 2008 00:36:00 +0100
    <frjkpb$8ca$1@inews.gazeta.pl> <frjlpg$23i$1@flis.man.torun.pl>
    <a...@h...googlegroups.com>
    <frkden$6g3$1@flis.man.torun.pl> <frm2fa$a9j$1@news.interia.pl>
    <frm78j$ga3$1@flis.man.torun.pl> <fro7uq$l3$1@news.interia.pl>
    <frot8l$161$1@flis.man.torun.pl> <frpas2$q9m$1@news.interia.pl>
    <frpg17$943$1@flis.man.torun.pl> <frpit7$6nb$1@news.interia.pl>
    <a...@e...googlegroups.com>
    <frpp8l$r33$1@flis.man.torun.pl> <frqmc2$d8m$1@news.interia.pl>
    <m...@m...localdomain> <frs103$78i$1@news.interia.pl>

    "kashmiri" frs103$78i$...@n...interia.pl

    > Są informacje. Nie zauważyłeś, że tagi z jednego sklepu nie aktywują
    > "obcych" bramek?

    Ja nie zauważyłem -- bramka Euro AGD i zakupy robione gdzieś w hipermarkecie. :)
    Niestety nie pamiętam dokładnie miejsca, bo dla mnie te wszystkie galerie są
    podobne i jeśli pamiętam, gdzie byłem, to tylko dlatego, że do galerii zaglądam
    przy okazji -- gdy jestem w pobliżu. :) Pamiętając okazję -- pamiętam i galerię.

    W każdym razie bramka AGD Euro wyła, choć w torbie miałem zakupy z innego sklepu.

    No i chipów to raczej ;) te metki nie mają.

    -=-

    Wiem, że czujesz się zawiedziony, ale moim zdaniem sam sobie jesteś winny.
    Lubię krytykę, ale bez przesady. :) Wszystko ma swoje granice!! Oczywiście
    forsowanie bramek to inna bajka i tutaj możemy podzielić się inaczej. ;)

    Problem kart kredytowych został rozwiązany do końca, więc jest czas na
    zajęcie się metkami. ;) Oczywiście forsę na budowę własnych czytników
    pożyczymy w mBanku -- mało formalności, znośny procent, brak prowizji...

    I jeszcze jedno -- trzeba będzie wygospodarować fundusze na wspieranie
    policji (tyle teraz złodziejstwa i oszustwa się szerzy -- aż strach
    pomyśleć) i dobroczynności (dzięki temu zapewnimy sobie wsparcie
    i błogosławieństwo Niebios) aby nikt nam nie przeszkadzał w ciężkiej pracy. ;)

    --