    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczeństwo oszczędności?
    Date: Fri, 12 Jun 2015 20:16:21 +0200

    "Robot" 557b108a$0$2195$6...@n...neostrada.pl

    Dobre pytanie. :) Wielu chce poznać odpowiedź.

    Spadnie chęć lokowania. Ludzie wybiorą banki zagraniczne, co
    jedynie przyspieszy masakrowanie niepolskich banków w Polsce.

    Inflacja rośnie? IMO:

    -- nie ma powodów do inflacji (bo wszystko tanieje)
    -- na razie nie obserwujemy w RP inflacji, chyba że
    pazerność połączoną z głupotą potulnych owiec
    nazwać inflacją lokalną; ;) akurat opłaty za lokale
    rosną, a powodem jest odwieczne bredzenie cieciów:
    -- przecież jest inflacja,
    -- wszystkie ceny rosną...

    > A to zależy od prezydenta?

    A kto wyznacza następcę naszego dobrodzieja?

    -=-

    Ale mądrzy ludzie mówią, że lepiej mieć oszczędności niż długi.
    Zwłaszcza w złych/niepewnych czasach.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'