eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczeństwo przeglądarek internetowych - raport CERT Polska. › Re: Bezpieczenstwo przegladarek internetowych - raport CERT Polska.
  • Data: 2005-01-24 22:11:01
    Temat: Re: Bezpieczenstwo przegladarek internetowych - raport CERT Polska.
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ct3umo$i6$1@news.elsat.net.pl...

    > Odpowiedź nie na temat.

    Chcesz na temat? Bardzo proszę. NIE MA OPROGRAMOWANIA BEZ DZIUR. To jest dogmat
    dotyczący wszystkich systemów i wszystkich bardziej zaawansowanych aplikacji.
    Jeśli ktoś wykazuje postawę: "Ja przeglądam strony internetowe. Nikt mi nie
    zapłaci za czas zmarnowany na ich klasyfikację - zaufana, niezaufana, może
    zaufana, a może jednak nie, mniej zaufana, w ogóle niezaufana... Ja przeglądam i
    zaznajamiam się z contentem, nie klasyfikuję. Nie mam na to czasu i ochoty. ",
    to jest najzwyczajniej w świecie głupcem. Kropka.
    yamma