  • Data: 2010-06-19 18:06:45
    Temat: Re: Bezpieczne oszczednosci w SKOKach ;)
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Cze, 19:34, Zibby <z...@o...pl> wrote:

    > nie mart sie tak bardzo o klientow, nie rób z nich idiotów! daj im
    > prawo wyboru! tak jak napisalem sprawa podłoże czysto polityczne, Po
    > chce połozyć łapę na skokach wsjo!

    martiwe sie bo place podatki a klienci maja to do siebie, ze chca miec
    mozliwosc wyboru jedynie zyskow - straty to juz wszyscy chca
    nacjonalizowac

    sprawa miala podloze czysto polityczne kiedy utworzono taki, a nie
    inny system SKOK - czyli bankow spoldzielczych, ktore tylko formalnie
    nie sa bankami spoldzielczymi (SKOK to bank spoldzielczy, ktory nie
    podlega pod BFG i nadzor panstwa)

    to mnozenie bytow ponad potrzebe i jako takie jest nieracjonalne,
    nielogiczne i jedynym rozwiazaniem jest eliminacja problemow czyli
    przeksztalcenie SKOK w BS - nic sie nie zmieni jesli chodzi o wladze
    czy wlascicieli, a zostanie przywrocony logiczny porzadek