eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpłatna kredytówka (nie KiS)Re: Bezpłatna kredytówka (nie KiS)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
    xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 05 Apr 2014 13:24:52 +0200
    From: cef <c...@i...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpłatna kredytówka (nie KiS)
    References: <j...@4...com>
    <533c2597$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    <533e873f$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <lhmiqf$fj6$1@node1.news.atman.pl>
    <533ef5c3$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <lhocq1$9vg$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lhocq1$9vg$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <533fe803$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.13.196
    X-Trace: 1396697091 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2370 83.29.13.196:54925
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:601400
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-05 09:53, xbartx pisze:
    > W dniu 04.04.2014 20:11, cef pisze:
    >
    >> Wydaje mi się, że te wszystkie drobiazgi są niczym wobec najważniejszej
    >> sprawy dla KK czyli sposobu załatwiania reklamacji.
    >
    > No ale to są też takie obiegowe mity, ten sposób załatwiania reklamacji,
    > bo nawet w najlepszym banku możesz trafić tak, że załatwienie reklamacji
    > to będzie koszmar.

    Może nieszczęśliwie się wyraziłem, bo sposób załatwienia faktycznie może
    się trafić różny.
    Miałem na myśli bardziej tryb czyli to, co jest istotą KK. Miałem raptem
    trzy reklamacje kartowe w ciągu ostatnich kilkunastu lat, a robię
    kilkadziesiąt transakcji miesięcznie więc nie mam jakichś doświadczeń,
    które by mnie skłaniały do szczególnego zwracania uwagi własnie na tę
    cechę karty. I powiem szczerze, że przy jednej reklamacji wypadło to
    tak, że te kilkadziesiąt złotych musiałem normalnie spłacić zanim sprawa
    się wyjaśniła.
    Oczywiście dopóki nie trafi się jakiś superfraud na moje konto, to jest
    to tylko
    jak piszesz zbędny gadżet, ale ja po prostu wolę, żeby do czasu
    rozpatrzenia reklamacji
    sporna kwota nie musiała być spłacana - także dlatego, że zazwyczaj jest
    to jakaś transakcja z odległego kraju i wyjaśnianie trwa.
    Na dzień dzisiejszy tylko żubrzyk miał to gwarantowane w regulaminie,
    ale karty w tym banku na razie nie mogę wziąć ze względów ideologicznych :-)
    I masz jakąś tam rację, że nie zwraca się na coś tam uwagi bo obecnie
    używam karty Millennium, która ani nie gwarantuje uznania rachunku karty
    kwotą sporną, ani nie jest tania (bo zwolnienie znikło) - ale jest ładna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1