eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBgzoptima 2,5% do 24.10, max 150kRe: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
    !peering.am1!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <a...@4...com>
    <d...@g...com>
    <nmb2u8$79f$1@node2.news.atman.pl> <nme1us$27k$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <nmiulc$tl1$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <nmiulc$tl1$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    Date: Mon, 18 Jul 2016 19:40:17 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <578d1482$0$12553$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.151.83
    X-Trace: 1468863618 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12553 83.30.151.83:55679
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2611903774
    X-Received-Bytes: 2382
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:625209
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "marek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nmiulc$tl1$...@n...news.atman.pl...
    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    >>Ci co robią "ewakuacja" to to pomijalny promil klientów
    >jeśli to pomijalne promile klientów to po co ich wkurzać tymi
    >"pływającymi" terminami?
    >przecież zysk dla banku żaden -> bo promile....

    Bank z promili zyje :-)

    >Ale jakie nerwy dla klientów? I negatywny RP na rynku?

    Negatywny ?
    Bank zadzialal zgodnie z umowa. Ktora wcale nie byla taka zla.
    Co mial dac, to uczciwie dal, a ze nie zalapal sie klient na kolejna
    promocje, to przeciez nie negatyw.

    Za to jaka pozytywna promocja :-)

    >(a czasami to nawet jakiś klient już nigdy nie wróci... czyli wręcz
    >straty)

    A owszem - moze odkryc cos lepszego :-)

    >zawsze myślałem, że najlepszy klient do zadowolony klient (tak kiedyś
    >uczono...),
    >ale może w bankach to nie działa... ?

    Wychodzi na to, ze nigdzie nie dziala, wszedzie promocje dla nowych
    :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1