  • 1. Data: 2009-11-02 11:33:19
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 2, 12:19 pm, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Jeśli mam komuś powierzać swoje pieniądze, to musze mieć z tego jakąś
    > korzyść: albo wysokie oprocentowanie, albo przynajmniej możliwość
    > zdalnego zarządzania kontem oraz płacenia przelewów.
    > Oprocentowanie w bankach jest gówniane, więc jedyną realną korzyścią
    > pozostaje dostęp elektroniczny.

    Czyli rozumiem lepsze oprocentowanie jest w skarpecie? :)

    > I co miesiąc stoję w kolejce po własne pieniądze?
    > To ja dziękuję.

    A zapomnialem bo jak sie w kasie wyplaca to gotowizna materializuje
    sie w portfelu :) Racja! A serio - nie w kazdym banku sa kolejki :)

    > Mam duże kieszenie, mam walizkę, więc nie przeszkadza mi to ;)

    > Więc podaj nam listę banków, które dla osób nie posiadających dostępu do
    > internetu oferują całkowicie darmowe prowadzenie rachunku oraz darmowe
    > wypłaty.
    > Kiedyś w podobnej dyskusji taką propozycję już tutaj złożyłem i wówczas
    > nie dostałem ani jednej odpowiedzi.

    Mam konto w Polbanku. Jest z darmo, wyplata w oddziale/bankomacie
    Polbanku/bankomacie Euronetu za darmo, wplatomat za darmo, karta
    debetowa za darmo, do tego mozna zalozyc darmowe konto
    oszczednosciowe.

    Dostep do internetu jest niewymagany. Ba nawet niewskazany bo lepiej
    wychodzic z zalozenia, ze bankowosci netowej w Polbanku nie ma niz sie
    z nia mordowac :)

  • 2. Data: 2009-11-02 11:34:26
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 2, 12:33 pm, BK <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > Polbanku/bankomacie Euronetu za darmo, wplatomat za darmo, karta
    > debetowa za darmo, do tego mozna zalozyc darmowe konto

    Zaznacze, ze podobne konto mam w mBanku [ale to internetowe, wiem
    wiem]. I Aliorze [tu jedyny minus - debetowka za darmo jest tylko
    promocyjnie, za to wiecej darmowych bankomatow].

  • 3. Data: 2009-11-02 16:50:22
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 2 Nov 2009 03:33:19 -0800 (PST), BK napisał(a):

    > Czyli rozumiem lepsze oprocentowanie jest w skarpecie? :)

    Odsetki otrzymane w banku nie wystarczą nawet na zakup ulgowego biletu
    tramwajowego w jedną stronę, żeby do tego banku po swoje pieniądze
    dojechać. O przypadku, gdy do banku musze jechać do innej miejscowości,
    nawet nie chce myśleć.

    > A serio - nie w kazdym banku sa kolejki :)

    W tych bankach, które liczą sobie ciężka kasę za każdą, najmniejszą
    czynność, zapewne kolejek nie ma. Ale akurat takie banki nas w tej
    dyskusji nie interesują.

    > Mam konto w Polbanku.

    Czy Alior pozwala, żeby jego pracownicy swoje pieniądze trzymali u
    konkurencji?

    > Jest z darmo, wyplata w oddziale/bankomacie
    > Polbanku/bankomacie Euronetu za darmo, wplatomat za darmo, karta
    > debetowa za darmo, do tego mozna zalozyc darmowe konto
    > oszczednosciowe.

    A gdyby Polbank zbankrutował, to wtedy o swoje pieniądze mam się
    upominać w Atenach?
    Dziękuję, postoję ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-11-02 17:07:31
    Od: Michal <m...@n...org>

    Chris pisze:

> [...]
    > tramwajowego w jedną stronę, żeby do tego banku po swoje pieniądze
    > dojechać. O przypadku, gdy do banku musze jechać do innej miejscowości,

    Ależ z Ciebie ciężki beton.

    > Czy Alior pozwala, żeby jego pracownicy swoje pieniądze trzymali u
    > konkurencji?

    Co ma piernik do wiatraka?

    > A gdyby Polbank zbankrutował, to wtedy o swoje pieniądze mam się
    > upominać w Atenach?

    A gdybyś zaczął myśleć, to by połowy tego wątku nie było?

    --
    Michał

  • 5. Data: 2009-11-02 18:19:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <e...@c...goo
    glegroups.com>,
    BK <b...@g...com> wrote:

    > Dostep do internetu jest niewymagany. Ba nawet niewskazany bo lepiej
    > wychodzic z zalozenia, ze bankowosci netowej w Polbanku nie ma niz sie
    > z nia mordowac :)

    A czy w bankowmatacg Polbankyu mozna sprawdzic stan konta?
    I czy jest to usluga platna?

    TA

  • 6. Data: 2009-11-02 18:27:29
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Lis, 19:19, T...@s...in.the.world wrote:
    > In article
    > <e...@c...goo
    glegroups.com>,

    > A czy w bankowmatacg Polbankyu mozna sprawdzic stan konta?
    > I czy jest to usluga platna?
    >
    > TA

    A przyznam szczerze, ze nigdy nie sprawdzalem wiec nie pamietam.

  • 7. Data: 2009-11-02 18:28:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcn2qq$fo4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Odsetki otrzymane w banku nie wystarczą nawet na zakup ulgowego biletu
    > tramwajowego w jedną stronę, żeby do tego banku po swoje pieniądze
    > dojechać.

    Widocznie masz male oszczednosci.

    >O przypadku, gdy do banku musze jechać do innej miejscowości,
    > nawet nie chce myśleć.

    Do tego celu sluza karty bankowe i bankomaty.
    Nie mysl za duzo, bo ci to nie wychodzi.

> [...]
    > dyskusji nie interesują.

    > A gdyby Polbank zbankrutował, to wtedy o swoje pieniądze mam się

    Ale co ci przeszkadza, ze w Atenach?
    I czy konta w tym Polbanku nie sa objete gwarancjami?
    I czy znasz naprawde przypadki ze jakies banki w Polsce bankrutowaly i
    ze klienci tracili pieniadze?

    A co bedzie jak cie okradna, mieszkanie sie spali, czy tez powodz
    przyjdzie?
    TA

  • 8. Data: 2009-11-02 18:57:01
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 18:07:31 +0100, Michal napisał(a):

    > Ależ z Ciebie ciężki beton.

    Czyżbym się pomylił w rachunkach?
    Jeśli tak, to przedstaw swoje!
    Chyba, że zawsze obrażasz adwersarzy gdy nie masz żadnych argumentów, to
    wtedy już nie musisz.

    > A gdybyś zaczął myśleć, to by połowy tego wątku nie było?

    Gdybyś ty zaczął myśleć, to byś zauważył, że na 77 postów w wątku (do
    tego momentu), moich jest tylko 9, a np. BM jest autorem jedenastu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-11-02 19:05:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-02, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    [...]

    > Czyżbym się pomylił w rachunkach?
    > Jeśli tak, to przedstaw swoje!
    > Chyba, że zawsze obrażasz adwersarzy gdy nie masz żadnych argumentów, to
    > wtedy już nie musisz.

    To ja mam inny. Albo płaci on, albo Ty (pośrednio).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-11-02 20:27:05
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > I czy znasz naprawde przypadki ze jakies banki w Polsce bankrutowaly i
    > ze klienci tracili pieniadze?

    Oczywiscie, ze znam:)))
    Np./ jeden bank z Poznania, nazwy nie wymienie, Gasiorowski i Baksik oraz
    szereg innych pomniejszych i powiekszych.
    To, ze dzis w TV o tym nie ma nie znacza, ze tego nie bylo.