  • Data: 2009-11-03 14:43:44
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłyby być, choć nie chcą [długie]
    Od: MattS <M...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > To ty wyskoczyles z "UK" i z tym, ze uslugi bankow sa tam zupelnie za
    > darmo.
    > Jak widac, nie sa, i potrafia byc duzo drozsze od uslug bankow polskich
    > (i na odwrot).
    >

    > Np. w Niemczech, o ktorych piszesz, ze "w Niemczech ustawowy limit
    > bankow z przewaga obcego kapitalu to 5%" (co jest bzdura i nie swiadczy
    > dobrze o tobie, skoro podpierasz sie wymyslonymi napredce teoriami) - sa
    > rowniez konta platne i bezplatne. Podobnie jak w kazdym innym kraju.

    W temacie wątku przypomniało mi się, że w Polsce można sobie zrobić
    kartę OF KIS, która:
    a) jest kompletnie darmowa, nawet jak leży przez cały rok nieużywana,
    b) wypłaty z absolutnie dowolnego bankomatu na całym świecie są za free.
    Dostęp internetowy nie jest wymagany (choć oczywiście jest wygodny),
    wszystko do załatwienia przez telefon.

    Matt