  • Data: 2009-11-09 10:37:48
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłybybyć, choć nie chcą [długie]
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    news:Titus_Atomicus-2447B4.23505808112009@news.onet.
    pl...
    > In article
    > <3...@v...go
    oglegroups.com>,

    > AFAIR kol. pmlb jest calkiem nowym londynczykiem.
    > Ale oszolomem byl juz zanim tam pojechal. O ile w ogole pojechal.
    >
    > TA

    Moze i jestem, ale jak widac ty pojecia o bankach nie masz.
    Czy ja gdzies napisalem, ze jestem w Londynie od wiekow? Czy ja sie kryje z
    tym, ze nie zarabiam jak prezes Barclays?
    Napisalem ci tylko, ze w UK banki sa za darmo, ty nawet sprawdzic nie
    potrafisz....
    Wiec raz jeszcze odwiedz witryne Abbey i sprawdz! Jak nie znasz angielskiego
    to zapytaj, to przetlumacze ci.