eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBiuletyn ING z dnia 2002-06-25 › Re: Biuletyn ING z dnia 2002-06-25
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!agh.edu.
    pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Biuletyn ING z dnia 2002-06-25
    Date: Sat, 29 Jun 2002 12:27:14 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 31
    Sender: w...@p...onet.pl@c21-52.icpnet.pl
    Message-ID: <j...@4...com>
    References: <5936229.1025008871013.JavaMail.ing@localhost>
    NNTP-Posting-Host: c21-52.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1025346442 19355 62.21.21.52 (29 Jun 2002 10:27:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Jun 2002 10:27:22 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:190654
    [ ukryj nagłówki ]

    On 25 Jun 02 12:41:11 GMT, b...@i...pl (ING Biuletyn) wrote:
    >
    >Sekcje wiadomości: Twoje potrzeby, Twoje finanse, Rachunki i karty, Wakacje
    >Tytuł: Zaproszenie na czat
    >Streszczenie:
    >Dlaczego banki wycofują czeki? Zapis czatu z Bohdanem Mierzwińskim w
    >Wirtualnej Polsce.
    >http://www.ing.pl/u235/navi/36/template/news,View.w
    m/message/12492/ed/1/style/cleanAktualnosci/nazwa/Ak
    tualnosci
    >
    nawet ciekawy ten spam tym razem :-)
    "
    - ING odrzuca to co przestarzałe - czeki, a kiedy w końcu klienci Pana
    banku doczekają się karty z chipem
    (elektronicznej portmonetki)?
    -To ciekawe pytanie. Ale trzeba pamiętać, że inwestycja w karty
    mikroprocesorowe to jest wiele milionów złotych. Obecnie dzięki
    zabezpieczeniu transakcji kartami Maestro kodem PIN skala oszustw jest
    relatywnie niewielka i nie uzasadnia tak ogromnych inwestycji.
    Podobnie zachowuje się rynek amerykański.

    Ciekawe czy mowiac "relatywnie niewielka skala oszustw" dyrektor mial
    na mysli to, ze dzieki zastosowaniu PINu klient nie ma szans na
    reklamacje, dzieki czemu ilosc poytywnie rozpatrznych przez bank
    reklamacji maleje :-)))

    PS, a obok zapisu czata na wp reklama Nordei :D
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1