  • Data: 2007-07-19 12:12:11
    Temat: Re: Błąd opery czy mbanku?
    Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał(a):

    > Opera 9.10
    > Loguje sie na konto w mbanku. Cos tam robie.
    > Przychodzi inny członek rodziny i na drugiej zakładce loguje sie na swoje
    > konto.
    > Ja na swojej zakładce klikam np. liste kont i pokazuje mi sie konto tej
    > drugiej zalogowanej osoby!
    > Mam cos zle ustawione, opera nie umie obsłuzyc dwóch kont na raz, czy to
    > mbank ma jakis problem?

    To Opera, nie mBank. I to nie błąd, tylko feature :) Opera użyła tej
    samej sesji w drugiej zakładce.

    Większość współczesnych przeglądarek korzysta z jednej sesji we
    wszystkich zakładkach. Takie zachowanie zwykle jest lepsze niż nowa
    sesja w każdej zakładce. Załóżmy że zalogowałeś się do jakiegoś serwisu
    (poczta, youtube, whatever) i chcesz mieć jego zawartość w kilku
    zakładkach naraz. Musiałbyś się osobno zalogować w każdej zakładce, co
    byłoby wybitnie irytujące. Efekt uboczny jest taki, że można być
    zalogowanym tylko jako jeden użytkownik, a nie kilku naraz, ale mało kto
    ma z tym problem.

    Karol