  • Data: 2003-10-26 17:06:02
    Temat: Re: Blad w ksiegowaniu...
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał <m...@g...pl> wrote:

    > Sluchajcie, pieniadze pojawily sie na moim koncie nawet nie wiem
    > kiedy. Nie zauwazylem tego i do dzis nie omge sobie przypomniec czy
    > to ja je wpacilem czy bank sie pomylil.

    Jak dla ciebie kwota 3000 PLN to drobnostka którą łatwo przeoczyć, to
    zazdroszczę dochodów i współczuję podejścia do życia.

    > Po 3 miesiacach bank przyslal
    > mi pismo ze sie dupnal i teraz chce pieniadze odzyskac.

    To ładnie z ich strony, bo mieli prawo zabrać bez żadnych wyjaśnień.

    > Gdy na koncie
    > pojawily sie pieniadze bank je sobie wzial, ot tak.

    A jak powinien wziąć?

    > Po telefonicznej
    > rozmowie poprosilem o jakies wyjasnienia tego faktu, na co dostalem
    > kilka dni pozniej list o tresci, ze bank wzial z mojego konta tyle i
    > tyle pieniadzy. Koniec wyjasnien ;-)

    Co tu wyjaśniać? Przecież dostałeś pismo w tej sprawie, bank przeksięgował,
    na żądanie potwierdził ten fakt pisemnie.

    > I podkreslam - nadal nie mam
    > zadnego dowodu na to ze 3 miesiace temu to bank sie pomylil i wplacil
    > na moje konto jakies pieniadze!!

    Jak już pisałem - idź do prokuratora.

    EOT ostatecznie.

    --