    From: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blad w transakcji a zablokowane srodki
    Date: Mon, 18 May 2009 14:29:01 +0200

    > wczoraj ok 23-24 bookowalem nocleg na travelodge.co.uk
    > Była opcja visa electron, wiec zaplacilem karta z do eKonta z mBanku,
    > (mam wlaczone platnosci internetowe).

    Przedstawiamy jak kartę kredytową, szczególnie w sklepach uk, gdzie za
    electrony często gęsto przyjmują tylko ichniejsze 'wynalazki'.

    > DOstalem komunikat o blednych danych,

    To by się zgadzało, jeśli ze electrona wzieli taki ichniejszy 'wynalazek'

    > wiec 2 razy ponowilem probe jeszcze. Dalej to samo.
    > Wchodze na bankowosc elektroniczna, a tam 3 x 1000zł zblokowane.
    > O co chodzi?

    Trzy zapytania czy wystarczy i trzy prośby o blokadę na poczet później
    rozliczanych transakcji. Nie ma się czego czepiać. Wzorowe zachowanie
    mBanku.

    > Pomoc mBanku mnie zbywa reklamacja po 21 dniach.
    > Co zrobic?

    Przynajmniej na dwa tygodnie usiąść i czekać, ale kto wie czy sklep nie
    odblokuje wcześniej. Mbankowi nic do tego przed zdjęcem blokady z lub bez
    przedstawienia rozliczenia transakcji w ciągu 14 dni. Sam może wkroczyć po
    tym terminie i zawsze zdejmuje blokadę, jeśli do tego czasu nie zdjął jej
    sklep.
    Na przyszłość przedstawiaj debetowe tak jakby były kredytowymi.