  • Data: 2003-05-12 06:27:34
    Temat: Re: Bogatszy niż Kulczyk! dzieki bgz sa
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 May 2003 08:12:52 +0200, t...@p...fm (Tomasz
    Staszewski) wrote:

    >Mój (firmy, w której pracuję) rachunek jest prowadzony przez łódzki
    >oddział BGŻ. Tenże oddział przechodzi na nowy system w ten weekend.

    ale za to możesz - jako klient BGŻ - wjechać na Piotrkowską i
    zaparkować przed bankiem. :-)
    Ja mam konto w Lukasie i zastanawiam się czy nie wystąpić do Urzędu
    Miasta o ustawienie znaków zezwalających na wjazd i parkowanie na tej
    ulicy również klientom innych banków... :-)
    Bo niby dlaczego BGŻ ma być faworyzowany?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski