  • Data: 2004-08-05 22:03:59
    Temat: Re: Brak obsługi kart American Express
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Aug 2004 23:24:32 +0200, "Piotr" <p...@c...cz> wrote:

    >itp.

    >Co innego "nie mozesz" a co innego "nie mozesz swobodnie"... np. jestes

    Może. Ale jest niesymetria: Allpay może bez mojej zgody a ja - bez ich
    - nie mogę.

    >"powazna firma i masz konto w pko" jest zupelnie czym innym niz masz "konto
    >w pko i w zwiazku z tym jestes powazna firma"...

    Hmmm, z jakiego powodu współpraca z "Koncept Belgia
    Krystyna Ponińska" miałaby kogokolwiek nobilitować?

    >A dlaczego masz pozwolic... hmm... podobne zasady stosuja serwisy darmowej
    >poczty - godzisz sie na otrzymywanie spamu od nich, wypleniasz krzyzowke -
    >zgadzasz sie na udostepnianie danych telemarketingowych, itp. Cos za cos?

    Allpay nie jest darmowy! Twoje porównanie jest całkiem chybione.

    >j/w? mamy inna interpretacje

    A jaką masz Ty? Gdzie widzisz zgodę na użycie nazwy Allpay, adresu
    strony itp. przez ich klienta?

    >Hmm.... w takim razie 99% bankow lamie te przepisy? O zmianach np. w
    >Fortisie dowiaduje sie z tablicy ogloszen przy okazji wizyty w oddziale...
    >Tutaj przynajmniej dostaje informacje mailem z wyprzedzeniem.

    oczywiście, łamie.

    >Postanowienie wzorca umowy uznane za niedozwolone:
    >
    >\"PKO - bp podaje do wiadomości obowiązujące stawki prowizji i opłat przez
    >wywieszenie w Oddziałach PKO - bp Taryfy oraz udostępnia Taryfę na życzenie
    >posiadacza rachunku\"

    >Tutaj tez to przerabialem - po prostu mozna zrezygnowac z uslug w dowolnej
    >chwili - i nie ponosic zadnych kosztow - np. w przypadku zmiany prowizji. Co

    z regulaminu to nie wynika.

    >innego, gdby np. w polowie miesiaca zmianil sie regulamin, ze od jutra
    >placisz 100 zl dziennie abonamentu - wtedy faktycznie bylo by to
    >niedozwolone.

    regulamin nie wyłącza takiego przypadku.

    >A nie sa z zasady?

    konkretnie jakiej? A jeśli taka zasada obowiązuje, to dlaczego w
    odniesieniu do tajemnic Allpay jest powtórzona w regulaminie, a w
    odniesieniu do tajemnic klienta - nie?

    >Ale przynajmniej jest w miare prosty, mozna przeczytac i podyskutowac, czego
    >w innych przypadkach nie da sie zrobic.

    to fakt.

    >przyczepic, co nie pasuje, itp. Ciekawe ile osob czyta jakikolwiek regulamin
    >przed rejestracja/podpisaniem... <1% ?

    ja na pewno :-)

    --
    Jarek Andrzejewski