  • Data: 2011-08-25 22:28:18
    Temat: Re: Brak podpisu na wydruku z terminala
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "marcin" 4e568a56$0$2453$6...@n...neostrada.pl

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    > Ty masz jakiegoś pierdolca z tymi Kaczyńskimi, piszesz o nich w co drugim poście.

    Wysłałem prawie 38 tysięcy postów.
    W ilu wspominam Kaczyńskich?

    > Przypominam: jeden nie żyje, drugi nie jest w rządzie.
    > Ich wpływ na Twoje życie ogranicza się do tego, co
    > wyczytasz o nich w wyborczej.

    Ja piszę o tym, że obaj żyją?
    Że obaj byli czy są w rządzie?

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j35k9d$gd6$...@i...gazeta.pl

    > nawet Polacy na swych władców wybrali braci Kaczyńskich

    JKaczyński był (od 2003 roku) liderem partii politycznej,
    która zwyciężyła w powszechnych wyborach parlamentarnych.
    LKaczyński został prezydentem RP z wyboru narodu.

    Wiesz, co to władza? I kim jest władca?
    Umiesz liczyć, rachować?
    Znasz gramatykę polską? -- wiesz, co to czas przeszły?...

    > pozdr

    Pierdolca (o ile już mamy używać języka Twojego -- języka
    rodem z rynsztoka) IMO masz Ty, nie ja -- i wykazałem to
    w kilku punktach.

    W ,,co drugim poście'' piszę o nich dopiero wtedy, gdy
    czas obecny (teraźniejszy) zawężamy do pisania jednego
    postu.

    -=-

    Wiesz, dlaczego jedni coś w życiu osiągają a inni nie?
    Bo jedni (jak Ty) pierdolą (używając Twego języka)
    a inni (jak ja) trzymają się rzeczywistości. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Nie czytam GW. Nie interesuję się polityką.
    Nie dlatego, że gardzę politykami -- po prostu
    mam inne zainteresowania. Szanuję polityków w ogóle i nie
    uważam, że politycy są lepsi czy gorsi od innych ludzi.
    Natomiast Ty prezentujesz się jako zero. :) Kłamiesz
    świadomie i bredzisz.