  • Data: 2019-12-18 10:02:24
    Temat: Re: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alcatele Pop serii bodajże C5 więc zapewne i jakieś pochodne (nie wiem który to andek
    był - jeśli umiecie podać nowsze nagrywające
    modele Alcatela to dawajcie info) ładnie nagrywały prosto z pudełka - gdy się z kimś
    połączysz (nie działa w trakcie oczekiwania na
    połączenie, więc nie nagrasz tego, że jakiś urząd nie odbiera nawet po czterdziestym
    piątym sygnale) lub gdy odbierzesz rozmowę,
    klikasz w ikonkę z trzema kropeczkami [...] i jest menu 'record conversation' czy
    podobnie.
    OIDP w nazwie pliku z nagraniem nie ma numeru, z którym rozmawialiśmy, co
    makabrycznie utrudnia archiwizację (przykładowo w Sony
    W995, który też nagrywa, w nazwie pliku jest nr lub nazwa z książki).
    W tych dwóch powyższych nagrywanie trzeba włączyć ręcznie już podczas rozmowy, co
    bywa pewną wadą (i trwa parę sekund).

    -----
    > A do tego, o ile się nie mylę, brak możliwości nagrywania rozmów to immanentna
    cecha nowych androidów.
    > do rozmów z bankami i np. bezpiecznego odbierania SMS stara albo "stara" (czyli
    symbianowa - choć ukryte to obecnie bardzo) nokia.