  • Data: 2019-12-30 17:01:59
    Temat: Re: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2019 03:30:03 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : napisz coś o tej promo,
    >
    > https://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/
    promocje/konta/otworz-konto-przez-smartfona-i-zyskaj
    -nawet-300-zl
    > https://youtu.be/Exw0h6cflnE
    >
    > : bo nigdzie nie znalazłem
    >
    > Na pewno dobrze/wytrwale/racjonalnie szukałeś. ;)

    Na pewno racjonalnie - nie było na blogach, to pytam tego, kto na grupie o tym
    napisał ;>

    Zresztą i tak obaj nie moglibyśmy brać udziału, bo karencja od listopada 2018.
    Nawet wykorzystałem niezamkniętą "bankowość elektroniczną" - bo nawet w pustej daje
    się pisać wiadomości - żeby spytać, kiedy zamknąłem rachunki.
    Moje pytanie musieli przesłać do innego działu (sic!) - ale odpowiedzieli, że jedne
    zamykałem w grudniu 2018 (pamiętam, to był sprzeciw przeciwko zmianom regulaminu,
    można było zdalnie zamknąć - o, i nawet zapytanie napisałem dokładnie w rocznicę tego
    zamknięcia) a drugie w maju 2019 (tu już musiałem iść do oddziału i dostałem nawet
    potwierdzenia zamknięcia na takich fikuśnych karteczkach od bardzo niezadowolonego
    pana).
    Przy okazji dowiedziałem się, że mój śmieszny login z dawnego systemu został teraz
    aliasem i mogę go sobie nareszcie zmienić :)

    Ale pro memento jest to, że ta smartfonowa promocja - całkiem fajna, prostsza do
    spełnienia niż te wynalazki z "przenoszeniem konta" - wymaga zawarcia umowy o
    bankowość elektroniczną - więc przy okazji trzeba się będzie przejść do oddziału żeby
    obecną umowę bankowości elektronicznej zamknąć - niestety można tylko w oddziale albo
    poleconym.

    Zaś że kasę chcę to masz rację - czekam do końca karencji i zakładam następne ;>

    PS.: A co to za "Baśka"?