    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CETELEM czyli jak trafic na liste dłużników
    Date: Mon, 24 May 2010 22:21:00 +0200

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > darnok <d...@a...spam.ch> dared to write:

    > A nie jest przypadkiem tak, że dopiero spóźnienie o ponad 30 dni może być wpisane
    do BIK-u?

    Pomieszanie z poplątaniem.
    1. Do biku może byc wpisane wszystko
    2. W BIK rzeczywiście pierwszy przedział to 0-30 dni (czyli +- spóźnenie
    <=30 dni jest jakby brakiem opóźnienia[1])
    3. Nie jeden BIK na świecie. Istnieje również MIG BR, czy BI*G*i (Biura
    informacji gospodarczej)
    4. Pytanie co to "BIK KLD" może chodziło o BIG KRD? (Tylko, że jakby po
    3 tygodniach nie pasuje. Mam wrażenie, że Twórca wątku nie napisał
    wszystkiego)

    KJ
    [1] - ale mam wrażenie, że wczytując się w raport można stwierdzić, że
    pewne rzeczy były z opóźnieniem wpłacone.

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/