  • Data: 2015-09-21 11:21:31
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnmvv5jo.ikc.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > Nie, delikatnie sugeruję, że przy 30-letnim kredycie przeliczanie całego
    > kapitału wg bieżącego kursu jest głupie. Według kursu z dnia płacisz
    > ratę z dnia, a nie cały kredyt.

    Co kilka dni rzucam okiem do tego tasiemcowego wątku :).
    Też uważam, że przeliczanie całego kapitału jest głupie, ale to nie
    kredytobiorcy przeliczają tylko banki, które zauważywszy, że nagle mają
    zabezpieczenie tylko na połowę kredytu żądają od kredytobiorcy dodatkowego
    zabezpieczenia.
    Nie wiem czym grozi, jak młode małżeństwo ma tylko tę nieruchomość i dwa
    razy od niej więcej warty kredyt i nie ma skąd mieć tego dodatkowego
    zabezpieczenia, ale sądzę, że to jest główne źródło problemu frankowiczów.
    P.G.