  • Data: 2009-02-03 20:05:02
    Temat: Re: CHFPLN
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Sam nie wiem na co liczę. Po prostu na "coś". Nie udaję, że w pełni
    > rozumiem na jakich zasadach to wszystko działa. :-)

    Ja tam to się na pewno znam jeszcze mniej niż Ty. Moim prosty
    rozumowaniem to się jakimś 'grubasom' pomysły skończyły na wyciąganie
    kasy, to zaczęli kombinować na nową modłę. Coś jak się zwykło mówić, że
    nic tak nie rozrusza gospodarki jak jakaś mała wojenka. Być może sprawy
    się wymknęły spod kontroli a być może wszystko idzie jak trzeba. Mnie
    już od kilku dobrych lat przeraża ta pogoń za zyskiem i nigdy tego nie
    pojmę, że skoro firma A w danym roku zarobiła na czysto 1 mln to w
    następnym musi 2 później 4 i tak dalej i najlepiej wykładniczo. A
    później się słyszy, że "chciwość jest dobra" to IMO niczego dobrego to
    nie wróży i cholera wie dokąd to wszystko zmierza.

    Xenocide