  • Data: 2006-09-16 07:21:59
    Temat: Re: CITI, DSA, karta, outsourcing, kompromitacja:-D
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:23f4.000000ca.450b42d7@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): piotrus.pan napisał(a):

    > Jest to tez potwierdzenie ze outsourcing nie do konca sie sprawdza...zeby
    > nie powiedziez ze niektorych procesow nie powinno sie ousourcowac za
    > zadne skarby swiata.

    pozostaje sie tylko cieszyc, ze outsourcing nie jest robiony w new delhi...
    ci to dopiero maja 'waskie' umysly i postepuja dokladnie wg ustalonych
    procedur, praktycznie zapominajac w dluzszej rozmowie, o tym co mowilo sie
    do nich 5 minut temu. ale wiem, ze nadejdzie ten dzien, kiedy zadzwonie do
    banku i uslysze w sluchawce piekna polszczyzne, z poprawnym akcentem a pan
    przedstawi sie ze jest jakis Raja cos tam...

    --
    cienislaw