  • 1. Data: 2002-07-29 18:38:43
    Temat: Re: CITIBANK-jeden wielki cyrk!
    Od: Darek Wieczorek <d...@p...com.pl>

    "Jarosław Popiel" wrote:

    > A swistak siedzi i zawija je w te sreberka...
    > Gdyby mnie kamieniowali nie podpisal bym sie pod tymi wypocinami.

    No nie jestem taki pewien... Gdyby mnie chcieli kamieniowac to
    zgodzilbym sie przyjac druga karte kredytowa w Citibanku :-)
    A wiesz na ile jest oprocentowana?
    ...41,88% rocznie
    przepraszam pare dni temu laskawcy obnizyli do... 39,84%

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 2. Data: 2002-07-29 20:14:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek Wieczorek" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A wiesz na ile jest oprocentowana?
    > ...41,88% rocznie
    > przepraszam pare dni temu laskawcy obnizyli do... 39,84%

    Jak dla mnie KK jest dla osob zdyscyplinowanych finansowo, ktorzy splacaja
    calosc zadluzenia w GP. W tym momencie oprocentowanie nie gra roli - jest to
    marginalna sprawa,

    pozdr

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-07-29 21:59:10
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Cala historia (czy tez prawie cala) opisana na cytowanej w tym watku stronie
    dotyczyla momentu fuzji Handlowego i Citibanku. Coz - faktycznie ten moment dla
    wielu klientow byl "momentem z przygodami". Na pewno wielu ludzi moglo byc
    wkurzonych. Mnie sie na szczescie udalo uniknac klopotow... :)

    Ale na dzien dzisiejszy chyba nie jest tak najgorzej... Rowniez z reklamacjami.
    Wyobrazmy sobie liste, na ktorej rozpisalibysmy sie nt. podobnych reklamacji
    trafiajacych w proznie czy wpadek marketingowych bankow... Bylaby ona bardzo
    dluga... (poza tym, czy to jest takie "kluczowe" dla klienta ktory otrzymuje
    informacje na wyciagu o starej promocji marketingowej, aby uzyskac od banku
    przeprosiny na pismie??? Ja tam bym po prostu machnal reka - nie mialbym
    czasu...).

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 4. Data: 2002-07-29 22:10:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > przeprosiny na pismie??? Ja tam bym po prostu machnal reka - nie mialbym
    > czasu...).

    Najlepszy byl, ze przeczytal umowe.. ;) Jak mu sie chcialo.. Ale to musi byc
    pedantyczny facet ;)

  • 5. Data: 2002-07-30 10:23:17
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Darek Wieczorek <d...@p...com.pl> wrote:
    > A wiesz na ile jest oprocentowana?
    > ...41,88% rocznie
    > przepraszam pare dni temu laskawcy obnizyli do... 39,84%

    A wiesz, że tych procentów się nie płaci wogóle?
    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2002-07-30 12:49:43
    Od: Darek Wieczorek <d...@p...com.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > A wiesz, że tych procentów się nie płaci wogóle?

    Placi sie, placi. Mowie o karcie kredytowej bez konta...
    Przykladowo masz 10000 zl debetu - splacasz przez rok tylko chore
    odsetki w wysokosci 4180 zl i... masz nadal 10000 zl debetu. Nie liczac
    takich drobiazgow jak "miesieczna oplata creditshield" i minimalna
    oplata za wyplate z bankomatu - 7 zl.
    Zarowno karta jak i kredyty w Citibanku sa dla ludzi ktorzy maja noz na
    gardle i potrzebuja gotowki - latwo je uzyskac... a potem trzeba placic.

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 7. Data: 2002-07-30 13:22:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zarowno karta jak i kredyty w Citibanku sa dla ludzi ktorzy maja noz na
    > gardle i potrzebuja gotowki - latwo je uzyskac... a potem trzeba placic.

    Zawsze mozesz isc do Providenta ;)

  • 8. Data: 2002-07-30 13:52:05
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Darek Wieczorek napisał(a):

> [...]
    > odsetki w wysokosci 4180 zl i... masz nadal 10000 zl debetu. Nie liczac
    > takich drobiazgow jak "miesieczna oplata creditshield" i minimalna
    rotfl
    na tej grupie (procz ciebie) nie ma takich co wyplacaja kk z bankomatu
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 9. Data: 2002-07-30 14:29:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > rotfl
    > na tej grupie (procz ciebie) nie ma takich co wyplacaja kk z bankomatu

    ale moze on nowy>

  • 10. Data: 2002-07-30 15:53:06
    Od: Darek Wieczorek <d...@p...com.pl>

    RobertS wrote:

    > rotfl
    > na tej grupie (procz ciebie) nie ma takich co wyplacaja kk z bankomatu

    No coz... pozostaje tylko pogratulowac. Jednak zycie potrafi platac
    niespodzianki, o jakich nie masz nawet pojecia...
    Ale czy to smieszne?
    Moze jakbym wyplacil z karty i wplacil na lokate... to by bylo cos :-)

    Pozdrawiam,
    Darek