  • Data: 2011-03-29 20:35:44
    Temat: Re: CO2
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " ron" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:imtem7$odi$1@inews.gazeta.pl...
    > sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    > Pozwoliłem sobie na pisanko, bo widze, że jesteś
    > liderem w tym Waszym quizie na otwarcie i mam małe
    > pytanie - co łączy Balcerka z Łukaszenką, że tak
    > jednomyslnie ich nie trawisz?
    > Demokracja czy monarchia?

    z założenia bredzisz
    teza, że coś łączy dwie osoby bo obydwu się nie trawi, jest kretyńska

    powiem Ci co je łączy - że ich obydwu nie trawi

    i jeszcz coś - chciałem napisać mniej wiecej to co root
    grupa zdechła wraz z hossą w 2008, apacze wymarli
    w zasadzie zostało parę osób które sobie dyskutują na różne tematy w
    niemoderowanej okolicy

    mówisz że to szczekanie kundelków
    no tak, byc może, a czasami nawet wpadnie tu inny kundelek i któremuś z nas
    obsika nogawke tak, jak Ty