    From: "tom bud" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CPN i odmowa autoryzacji...
    Date: Tue, 19 Jul 2005 09:37:04 +0000 (UTC)

    gollum <n...@u...pl> napisał(a):

    > =2E.. co w takim przypadku powinienem zrobi=E6? Jak mam zap=B3aci=E6 za=20
    > zatankowane paliwo, je=B6li wydawca karty nie odpowiada? Czyja to jest=20
    > wina - moja, bo nie mam got=F3wki, sklepu (bo przecie=BF zobowi=B1zali si=
    > =EA=20
    > przyjmowa=E6 p=B3atno=B6ci kart=B1), PEKAO (jako w=B3a=B6ciciela terminal=
    > a) czy=20
    > wreszcie mojego banku?

    nie wiem jak jest na innych stacjach (podejrzewam ze podobnie) ale na BP,
    gdzie pracuje/pracowalem procedory sa proste:
    - nie przechodzi karta, dajesz swoj dokument, kasjer spisuje dane, oddaje ci
    (bo jak ktos juz wspomnial zatrzymac nie moze)i deklarujesz kiedy przywieziesz
    pieniadze. najlepiej tego samego dnia ewentualnie nastepnego. gdy nie
    doreczysz szmalu jestes zgloszony na policji
    jesli nie chcesz dac swoich dokumentow, i odjedziesz odrazu twoje numery
    samochodu zglaszane sa na policji jako ucieczka

    pozdrawiam i mam nadzieje ze te wyjasnienia komus sie kiedys przydadza (a
    najlepiej zeby takiej sytuacji unikneli)