    From: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CZY KTOŚ MI POMOŻE!!!???
    Date: Sun, 15 Jan 2006 10:39:13 +0100

    > Witam serdecznie.
    >
    > Mam pytanie ,czy ja jeżeli prowadzę małą firmę i chcę wziąć kredyt
    > mieszkaniowy ,a mąż miał zadłużenie debetowe przed ślubem natomiast ja
    > jestem czysta ,płacę podatki i nie mam żadnych zadłużeń oraz mam zdolność
    > kredytową.

    A czy to zadłużenie debetowe było dozwolone czy też niedozolone?
    O kredyt hipoteczny, o ile nie macie rozdzielnosci majatkowej, będziecie
    wnioskować łącznie. Wobec powyzszego uwzględniane będą łącznie historie
    kredytowe. Jezeli mąz źle obsługiwał zadłużenie kredytowe to mogą byc
    problemy z uzyskaniem kredytu.
    Sa banki - np. Dombank - które bardzo łagodnie podchodzą to tych kwesti ale
    płaci się wtedy podwyzszone oprocentowanie.
    Zwróć się do BIK o aport konsumencki, jeżeli status kredytu był inny niż
    "normalny" to źle świadczy o kredytobiorcy.

    > Czy mogę mieć przez to kłopoty z uzyskaniem kredytu?
    I tak i nie. Za mało szczegółów podałas aby stwierdzić czy jest problem.
    Wszystko zależy czy kredyt jest juz spłacony i kiedy nastapiły problemy. I
    nie dziw się że nikt nie udzielił odpowiedzi na poprzeni post.
    Nie jest takze dobrze postrzegane powielanie tego samego pytania gdy
    poprzednio nikt nie udzielił odpowiedzi.

    Darek