  • Data: 2013-04-06 14:54:36
    Temat: Re: Card Protector - skuteczny?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luke" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:51600451$0$1254$65785112@news.neostrada.pl...

    > No bez jaj, błagam :)
    >
    > Dookoła Ciebie są źródła pól rzędy wielkości większych.
    >
    > No chyba że wierzysz jakimś proekozielonym, którzy widzą zagrożenie w
    > nadajniku krótkofalowca, a nie widzą zagrożenia w komórce, którą
    > przykładają do głowy.

    Teraz nie powiem dokładnie, ale kilka lat temu próbowałem cos niecoś
    policzyć i wyszło mi, że taki zwykły mały czytnik przekracza dopuszczalny
    poziom pola w odległości 0..3cm od swojej powierzchni. Ten poziom pola to
    był limit pola dla narażenia dużej powierzchni (objętości) ciała człowieka.
    Ponieważ w tych kilku centymetrach nie da się zmieścić dużej części ciała
    więc jest OK i na tym moje zainteresowanie tematem zakończyłem (że nie ma
    podstaw aby się ktoś przyczepił).
    Ale czytnik, który takie pole wytwarza w odległości 0.5m od siebie pozwala
    chyba zmieścić w tym polu dość duży kawałek człowieka. Czy to już jest za
    dużo, albo czy pole tuż przy czytniku jest za duże nawet dla małego kawałka
    to nie wiem, ale sądzę, że jest to wielce prawdopodobne.
    P.G.