  • 1. Data: 2011-06-01 06:51:51
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: a...@v...pl

    kontrolować ile

    nieograniczone.

    > http://www.bibula.com/?p=37824

    > http://www.ziemiamielecka.pl/?p=3300

    > Nie rozumiem na jakiej podstawie spodziewasz się, że zacznę specjalnie dla

    > Ciebie szukać zadowalających Ciebie źródeł informacji? Zwłaszcza, że nie

    > wiem jakie źródło Ciebie zadowoli...

    > Podałem źródła jakie miałem, jak Ci nie pasuje to poszukaj sobie lepszych i

    > zweryfikuj, a nie wyskakujesz nie wiadomo po co...

    > Tak, rozmowa zeszła z tematu.
    No nie z tematu, bo plotkarski bełkot jest tu nikomu nie potrzebny. Jak nie
    rozumiesz co to źródło to ja zapytam o dowody. Jeżeli takie macie to sprawę
    kierujcie do prokuratury, albo do trybunału stanu. A tak w ogóle to ja zapytam
    ile będę musiał więcej płacić za ten wynalazek, zwany gazem łupkowym, w
    porównaniu z gazem rosyjskim. Czy to znowu nie jest polska paranoja???

  • 2. Data: 2011-06-01 09:12:02
    Od: root <r...@v...pl>

    > A tak w ogóle to ja zapytam
    > ile będę musiał więcej płacić za ten wynalazek, zwany gazem łupkowym, w
    > porównaniu z gazem rosyjskim. Czy to znowu nie jest polska paranoja???

    Nic nie bedziesz płacił. Bo żadnych łupków nie będzie. Będzie się pitolić
    przez 10 lat tzn. dopóki w tym kraju pozostaną conajmniej 2 osoby.
    Póki co możemy jeszcze sobie polepszyć na innych polach i zasypać kopalnie
    a zwłaszcza KGHM - to gniazdo komunizmu i związków zawodowych, gdzie ludzie
    bezwstydnie zarabiają powyżej średniej krajowej.

  • 3. Data: 2011-06-01 16:53:11
    Od: hister <h...@g...com>

    a...@v...pl wrote:

    > &gt; Tak, rozmowa zeszła z tematu.
    > No nie z tematu, bo plotkarski bełkot jest tu nikomu nie potrzebny. Jak
    > nie rozumiesz co to źródło to ja zapytam o dowody.

    No najłatwiej zapytać o dowody... ale oświeć mnie i zdefiniuj "plotkarski
    bełkot" oraz "źródło".

    > Jeżeli takie macie to
    > sprawę kierujcie do prokuratury, albo do trybunału stanu.

    Kto my? Ja jestem sam, towarzyszu?
    To jest usenet, a ja nie jestem prawnikiem i specjalistą od wydobywania gazu
    żeby sporządzać analizy formalno-prawne.
    Jak każdy normalny człowiek wyrabiam sobie opinie na podstawie dostępnych
    materiałów.

    > A tak w ogóle to
    > ja zapytam ile będę musiał więcej płacić za ten wynalazek, zwany gazem
    > łupkowym, w porównaniu z gazem rosyjskim. Czy to znowu nie jest polska
    > paranoja???

    Po to się coś wydobywa żeby na tym zarobić a nie dopłacać, chyba logiczne?

    Ale odpowiem pytaniem na pytanie, ile więcej musisz zapłacić za gaz rosyjski
    w porównaniu do innych odbiorców tego samego gazu w Europie?

    Nie musisz odpowiadać, tu jest odpowiedź:
    http://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/tydzien-na-wscho
    dzie/2011-03-02/duze-
    zroznicowanie-cen-rosyjskiego-gazu-w-europie

    Btw. paranoja w postawie rządu jak i społeczeństwa jest jak najbardziej
    wskazana bo prowadzi do ostrożności, a tej nigdy za wiele jeśli chodzi o
    bezpieczeństwo państwa i społeczeństwa.
    Takie USA na przykład, jedna wielka paranoja, każdy może mieć broń. W
    ichnich mediach wszędzie pokazują czyhające niebezpieczeństwa, a jednak
    wielu ludzi na świecie chciałoby tam mieszkać... ba ryzykują nawet życie
    żeby się tam dostać :D

    P.S.
    Normalnie olał bym Twój wpis bo jest pieniacki, ale inny czytelnik mógłby
    odnieść "mylne wrażenie".