eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Centra Zapasowe ?Re: Centra Zapasowe ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.astercity.net!pieta
    From: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centra Zapasowe ?
    Date: Sat, 5 Jan 2002 13:27:06 +0000 (UTC)
    Organization: Aster City Net
    Lines: 21
    Message-ID: <a16uva$24kh$1@pingwin.acn.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    <a0hikj$20ca$1@news2.ipartners.pl> <a0iebr$7g4$2@news.tpi.pl>
    <i...@4...com>
    <a0l6a5$bkk$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <g...@4...com>
    <a0ld77$iu5$1@pingwin.acn.pl> <3...@n...pbk.pl>
    <a15gtl$tp1$1@pingwin.acn.pl> <a15h3i$671$1@news.onet.pl>
    <a16jq9$1rar$1@pingwin.acn.pl> <a16sbe$cd7$1@news.onet.pl>
    Reply-To: m...@a...waw.pl
    NNTP-Posting-Host: 9-moc-2.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pingwin.acn.pl 1010237226 70289 212.76.41.9 (5 Jan 2002 13:27:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jan 2002 13:27:06 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    User-Agent: slrn/0.9.6.2 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:152131
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <a16sbe$cd7$1@news.onet.pl>, Adam Płaszczyca wrote:
    >Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl> wrote:
    >
    >> Słyszałem. Problem w tym, że plany awaryjne raczej nie zakładają pełnej
    >> dostępności wszystkich systemów od godziny 0.
    >
    >Przepraszam, te plany awaryjne to współtworzyłem. I zakładają.

    Uważasz/wiesz że to powszechna praktyka?

    >> Przy okazji, ciekaw jestem który bank ma completne CallCenter w dwóch
    >> lokalizacjach i jak sobie radzi z obsługą zwykłych numerów (nie 080x).
    >
    >Ma. Przepięcie trunka tochwila.

    Jeśli jeszcze oba CallCenter pracują równocześnie, to zdaje się, że
    ktoś spełnił moje marzenia z poprzedniej pracy ;) Muszę jednak ponowić
    pytanie, czy to powszechna praktyka?

    Pieta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1