eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart › Re: Centrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart
  • Data: 2008-05-23 06:49:34
    Temat: Re: Centrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Jan Strybyszewski" g116sc$kps$...@n...onet.pl

    > Tutaj to naprawdę jakaś centrala się przyda. ;) Ale czy naprawdę potrzebujesz aż 8
    kart? :)

    Nie potrzebuje ale daja to biore mam wyrzucic :)
    Ale 4 karty w portfelu Kowalskiego nie sa niczym dziwnym przeciez. W
    sumie 2 x KK (zawsze ktoras moze sie wysypac) , Electrona do swojego
    konta podstawowego , Electrona dla wyplat z bankomatow innych niz wlasny
    bank, czasami w podrozy sie przydaje miec takie Inteligo obok np mbanku

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/