eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCertyfikat mBankuRe: Certyfikat mBanku
  • Data: 2002-01-09 22:25:48
    Temat: Re: Certyfikat mBanku
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Piotr Slusarek" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a1i1as$aes$1@news.tpi.pl...

    > Mam silne wrażenie, że coś jest nie w porządku. Czy rzeczywiście?
    > Wysyłanie do mBanku mejli z powyższym jest w moim przypadku
    > gadaniem dziada do obrazu.
    > I co z tym fantem zrobić?

    Abstrahując troszkę od tematu. Zmienić bank. Nie toleruję tego, że bank nie
    reaguje na kontakt ze strony klienta. Dlatego mam konto w Inteligo. Tam
    każdy e-mail wysłany na [inteligo][info][pomoc]@inteligo.pl jest szczegółówo
    wyjaśniany przez dział reklamacji. Jestem naprawdę pod wrażeniem jakości
    obsługi...

    A mam z czym porównywać, bo mam komórkę w Idei... A tam BOK to czyste
    szaleństwo...

    Poprzednio miałem konto w Millennium. Naprawdę jakość obsługi w oddziale w
    Rudzie Śląskiej to skandal. Nie chce mi się teraz pisać dokładnie, ale jakie
    szopki oni robili, to mało kto. Jak poopowiadałem w oddziałach w Katowicach
    i Bytomiu, to mieli ubaw...
    A nawet Bankolinia nie jest taka idealna...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1