  • Data: 2012-01-19 21:15:49
    Temat: Re: Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wtopiłem na futach. No cóż, nauka kosztuje. To nie na moje nerwy. Za to na
    > akcjach, obligacjach, złocie i walutach zarobiłem.

    Ja cały czas na razie testuje swoje liczne systemy na demo, i powiem ci
    szczerze, że na futach amerykańskich i polskich jestem (całkiem odwrotnie
    niż ty) na + 50% (bodajże od września), ale za to na forexie poległem póki
    co na -80% :).

    Do rzeczywistej gry wejdę dopiero wtedy gdy odrobie straty z forexu na 0,
    tudzież gdy zdołuje całkiem do zera to konto ze stratami, założe nowe i to
    nowe podwoje.

    Póki tego nie zrobię nie jestem pewien swoich umiejętności ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/