  • Data: 2010-05-06 16:03:39
    Temat: Re: Ciekawostka z OF
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hrukae$6mq$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie podobnie.
    > A o co chodzi z tym maskowaniem?
    Gdy kilka dni temu pierwszy raz spotkałem się z maskowanym hasłem
    pomyślałem, że to jest dobre rozwiązanie, bo nie wstukuje się na klawiaturze
    całego hasła więc programy rejestrujące naciśnięcia klawiszy nie będą w
    stanie po jednym logowaniu ustalić jakie jest moje hasło.
    Ale jak się głębiej zastanowić to stosowanie hasła maskowanego wymusza (nie
    umiem sobie wyobrazić, aby nie wymuszało) zapamiętanie go gdzieś w sposób
    pozwalający je odtworzyć. To chyba nie najlepiej.
    P.G.