  • Data: 2006-01-08 18:54:50
    Temat: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 07 Jan 2006 21:41:03 +0100, sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    wrote:

    >opowiedział mi różne bajery w momencie wypisywania wniosku o kartę
    >odnośnie kosztów, a potem jak przyszła do domu umowa to okazało się, że
    >w tej umowie jest wszystko nieco inaczej, więc czuję się oszukany.

    przecież nie musiałeś jej podpisywać lub - jeśli rzeczywiście kartę
    potrzebowałeś (ja na przykład nie wyobrażam sobie np. podróży do USA
    bez karty) - wystarczyło przenieść limit do jakiegoś porządniejszego
    banku (chyba wszystkie mają procedurę wydania KK w miejsce karty
    konkurencji) i wypowiedzieć Shiti tę niekorzystną umowę.

    Ja ostatnio doszedłem do wniosku, że ponad 59zł (czy coś koło tego) za
    kartę Lukasa to przesada i zaproponowałem im 100% obniżkę. Tak samo w
    BZWBK (u nich mam 2 karty) - 100%. Oba przystały na to - przy drobnych
    warunkach (BZWBK - 8 operacji w miesiąc, Lukas - w ciągu roku średnio
    obrót ok. 1/4 limitu miesięcznie). I co - da się? Wystarczy wykazać
    trochę dbałości o własne finanse...
    --
    Jarek Andrzejewski