  • Data: 2009-12-23 21:51:11
    Temat: Re: Citek podwyższył mi limit...
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 20:00, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > Z astronomicznej kwoty 6000,00 do jeszcze większej 9000,00. Nie
    > omieszkał się zawiadomic o tym radosnym fakcie odrębnym pismem...Tym
    > samym mój CitiLOTGold przestał byc kartą o najniższym limicie w
    > posiadanej przeze mnie talii..;-) Coś drgnęło ?

    a nie starałeś się o kartę w innym banku?
    z mojego doświadczenia wynika, że po próbie otrzymania karty w innym
    banku też limit mi podwyższyli - jak zajrzysz do raportu BIK to oni
    dość często zapytania monitorujące wysyłają więc teoretycznie taki
    związek przyczynowo-skutkowy jest możliwy

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl