eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti-BPRe: Citi-BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!b40g2000prf.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi-BP
    Date: Tue, 11 Dec 2007 03:05:41 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 14
    Message-ID: <8...@b...googlegroups.com>
    References: <47599802$1@news.home.net.pl> <fjc8qs$4r5$1@news.onet.pl>
    <fjf14e$jqj$1@news.onet.pl> <fjhe7f$th2$1@news.onet.pl>
    <fjj8pq$qjd$1@inews.gazeta.pl> <fjjtio$sr1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fjlg23$6rf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.150.190
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1197371142 13542 127.0.0.1 (11 Dec 2007 11:05:42 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Dec 2007 11:05:42 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b40g2000prf.googlegroups.com; posting-host=212.244.150.190;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:432275
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    podobnie i ja mam problemy z rejestracją KK Citi BP w BP. Kartę
    rejestrowałem ponad dwa miesiące temu. W ubiegły piątek otrzymałem
    pismo z BP informujące o szczęśliwej rejestracji mojej karty. Udałem
    się po hasło na stację. Szczęśliwy cały próbuję się logować i nic.
    Brak klienta o id:. Zadzwoniłem na party line z pytaniem co się
    dzieje. Powiedziano mi, że wysłano pomyłkowo serię takich listów.
    Problem dotyczy tych kart, których numer do wniosku rejestracyjnego
    wprowadzano ręcznie, a nie przez żelazko. Podałem numer karty i mam
    czekać, aż Citi potwierdzi numer karty. Do dziś jeszcze nie
    potwierdził.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1