  • Data: 2002-06-12 14:29:13
    Temat: Re: Citi Bank
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co do konta walutowego to w Szczecinie jest tak na 100 % bo sam czekalem i
    panienka z okienka zapewniala, ze nie ma szans na wczesniejsza mozliwosc
    dysponowania srodkami bo takie maja procedury (ktos to ponoc liczy i
    sprawdza). A co do kredytu to strasznie ciezko i faktycznie osetki
    stsounkowo wysokie. Co do karty VC to w innych bankach mozna dostac na
    podobnych warunkach taniej, ale moze nie ma tego "poczucia pewnosci i
    wygody":)