  • Data: 2003-01-08 13:07:40
    Temat: Re: [Citi Maestro] Plaskie jest piekne (?) - dlugie
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:avgtq0$o5n$1@news.tpi.pl...
    Wtedy nie zmienilem konta (nie dostalem rownie
    > korzystnych warunkow w MultiBanku) a kiedy teraz znow zaczalem myslec o
    > zmianie to w sumie okazalo sie dalej oferta Citi jest dla mnie korzystna.
    Co
    > ciekawe porownujac oferte Multi i Citi okazuje sie ze pomijajac
    > oprocentowanie Citi jest rownie tanie (i porownywalem CitiKonto choc sam
    mam
    > CityOne) - oczywiscie bralem pod uwage tylko te uslugi ktorych ja uzywam.
    > mam dylemat czy jest sens zmieniac bank, znow ryzykowac problemy ktore
    > zdarzaja sie wszedzie, tyle ze w Citi jako stary klient mam juz pewna
    > historie i nikt nie traktuje mnie jak nieznanego "podejrzanego" goscia. Po
    > prostu znam ten bank, jego "narowy" i jednoczesnie plusy...

    Ja takze ostatnio mialem "krotkie spiecie" z Citkiem - tez zaczalem
    rozgladac sie za innym rachunkiem - mimo wsyztsko _zaden_ bank nie oferuje
    mi tego co Citek. Ich oferta jest wyjatkowa dobra (zgadzam sie z Piotrem, iz
    wyjatkiem jest oprocentowanie ale tylko RORu - lokat juz sie to nie
    dotyczy).

    Po wyslaniu poczta wewnetrzna opini o uslugach i produktach, gdzie napisalem
    co mysle, dalem sobie spokoj ze zmiana banku.

    Po ok miesiacu wystapilem o KK (nie spelniam zadnego kryterium) - w
    poniedzialek zadzwonila mila pani i stwierdzila, iz mimo niespelniania
    kryterium o KK (np wieku, umowy o prace) umowi mnie z przedstawicielem w
    celu podpisania umowy. Upewnila sie tylko co do umow zlecenie i czy nie bede
    chcial zerwac lokat przed uplywam 3 miesiecy. Dzis podpisalem w domu
    dokumenty i teraz czekam :)
    BTW - wniosek teraz jest wypelniany w 2 egzemplarzach - kopia zostaje dla
    wnioskodawcy.

    --
    JaKi