  • Data: 2011-02-23 18:47:57
    Temat: Re: Citi Visa Platinium w miejsce Golda
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ik3j5k$352$...@n...onet.pl...

    > a podasz jakis powod, poza "prestizem" ?

    Mogę podać, czemu nie?

    1. Wyższy limit dobowy wypłat z bankomatu (10k vs 7k), co może być przydatne
    w jakiejś awaryjnej sytuacji.
    2. Teoretycznie dostępna lepsza obsługa na CitiPhone.
    3. Czasami do kart platynowych są przypisane wyższe niż do złotych zniżki w
    programie rabatowym.

    Wadę widzę jedną: droższe karty dodatkowe.