eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zrealizowanaRe: [Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zrealizowana
  • Data: 2008-06-20 12:44:29
    Temat: Re: [Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zrealizowana
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian <n...@n...com> writes:

    > Mnie dziwi, że to pierwszy taki przypadek, o którym czytam na grupie.
    > Sposób zwalniania Citi z opłat za KK to proszenie się o takie pomyłki.
    > Kiedy pytałem konsultanta o możliwe zwolnienia padła odpowiedź:
    > "Nie ma żadnych zwolniej, ale proszę złożyć rezygnacje to dostanie pan
    > zwolnienie". Ta praktyka to jakaś dziecinada :)

    A to zalezy, wcale nie z kazdym tak rozmawiaja. Ja rozmawialem mniej
    wiecej tak "wie pan, fajna ta karta, ale droga, w innych bankach daja
    taniej, zastanawiam sie, co z tym zrobic" - "to ja pana przelacze".
    Drugiej osobie powiedzialem to samo i w odpowiedzi dostalem oferte
    karty bez oplat pod warunkiem niewielkich minimalnych obrotow. Ani
    razu nie musialem powiedziec "skladam wniosek o rezygnacje".

    MJ
    PS. To, ze jak w danym roku oplate juz pobrali, to nie moga oddac, to
    tez jest nieprawda. Ale wszystko jest oczywiscie uznaniowo, wiec
    domagac sie od nich czegokolwiek nie mozna.