  • Data: 2008-02-06 12:20:16
    Temat: Re: Citi online - umarlo ?
    Od: "slawek" <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > "Przepraszamy, operacja nie może być obecnie wykonana. Spróbuj ponownie
    > później.
    > Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać, prosimy o zgłoszenie tego do Działu
    > Obsługi Klienta wysyłając wiadomość w Citibank Online lub dzwoniąc do
    > CitiPhone."

    ja tak mam od 18 stycznia i jakoś nie kwapią się aby to naprawić.
    W tamtym tygodniu jacyś informatycy z singapuru mieli się za to wziąźć ale
    narazie cisza.
    Wkońcu poprosili nas abyśmy o umówionej porze wykonywali tę operację po
    której jest ten komunikat
    Może coś wyczają w logach i to naprawią.
    Niech się streszczają bo za chwile się wk@&%!@e i przestawie aby kasa szła
    na konta w innych bankach a im podziękujemy.

    Pozdrawiam
    Sławek