eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti online - umarlo ? › Re: Citi online - umarlo ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi online - umarlo ?
    Date: Fri, 08 Feb 2008 19:23:55 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <foi89s$7uc$1@news.onet.pl>
    References: <foam2o$jca$1@news.onet.pl>
    <2...@q...googlegroups.com>
    <fod3fs$rtt$2@news.onet.pl> <fodi0h$bse$1@news2.task.gda.pl>
    <fofpcq$vg1$2@news.onet.pl> <fofu73$fke$1@news2.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-112-25-223.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1202496642 8140 77.112.25.223 (8 Feb 2008 18:50:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Feb 2008 18:50:42 +0000 (UTC)
    X-Sender: u+eie1fErhteICjGMoQOWg==
    In-Reply-To: <fofu73$fke$1@news2.task.gda.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:437666
    [ ukryj nagłówki ]

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Nic im to nie da. Konto miałem głównie do darmowych przelewów w .pl (za
    > granicę jak już to paypal). Zostawię sobie oszczędzające i z niego będę
    > kk spłacał albo się przejdę do oddziału/wpłatomatu. W przyrodzie nic nie
    > ginie - zniknął Citi jest Nordea ;)

    To nie o to chodzi :) Ich propozycja jest MNIEJ korzystna niz konto
    Direct. Gdzies tu juz o tym pisalem, a dokladnie 05.02. Przeklejam cytat
    z samego siebie :

    "Dzisiaj dzwoni do mnie Citi z zapytaniem dlaczego rezygnuje z konta. No
    to wyjasnilem, ze odmowili mi podniesienia limitu na KK, wiec zamykam
    konto. Marktingowy belkot odbil sie ode mnie i wreszcie otrzymalem
    pytanie "to co mozemy zrobic zeby pan z nami zostal?". Odpowiedzialem,
    ze jak mnie calkowicie zwolnicie z oplat za konto to wycofam rezygnacje.
    Na takie poswiecenie bank nie mogl isc, wiec zaproponowano mi... zmiane
    konta Direct (ktore pani nazywala eKontem, czyzby przejmowali
    pracownikow z mBanku ? tu tlumaczy "nowa jakosc" teleobslugi Citi) na
    CitiOne. Argumentem, ktory mial mnie przekonac mialy byc... DARMOWE
    PRZELEWY. Na moje stwierdzenie, ze przeciez teraz tez mam darmowe, pani
    powiedziala, ze faktycznie mam racje ( LOL#1 ). W dodatku nowe konto
    mialbym darmowe ale musialbym placic za karte (LOL#2). Odpowiedzialem,
    na to ze przeciez teraz wszystko mam darmowe w tym i karte, wiec "chce
    mnie pani zatrzymac gorsza propozycja niz ta, ktora mam dotychczas?".
    Pani (przynajmniej bez marketingowego belkotu) przyznala mi racje i
    powiedziala, ze moge wycofac rezygnacje do konca okresu wypowiedzenia.

    Citibankowi gratulujemy determinacji w utrzymywaniu klienta"


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1