    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi -- przegapienie okresu szantażowania...
    Date: Thu, 2 Jul 2009 22:47:58 +0200

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

    > Co w nich porządnego?

    IMO są w porządku. Oby tylko po moim ustępstwie dobrowolnym
    z papierowym wyciągiem nie naliczyli tej opłaty. ;)

    Kupowałem samochód jesienią ubroku. Gdzie zaszedłem, dawali opusty
    aż do ,,podłogi'', ale gdy tylko zauważali, iż mam ochotę na kupno,
    cena szybko rosła i rosła aż do ,,sufitu''...

    ZTCW[idzę] z Citi nie ma typowo polskich problemów. :)

    > Trzeba się targować o wszystko, limity dają śmiesznie małe,

    Małe, ale inni niekoniecznie dają kartę w ogóle bez jakichkolwiek
    zaświadczeń. :) Dla mnie 2000 złotych tylko na zakupy przy założeniu,
    że to jedna z kilku moich kart (jedna z 4, bo tyle nakazuje rozsądek;
    mam niestety tylko 2) to nie jest za mało. Niestety na opłaty i na
    zakupy to zdecydowanie za mało. Na szczęście teraz część przelewów
    wykonuję z karty matki. :) Limit mógłby być większy -- to prawda. :)
    Ale równie dobrze mogliby nie pozwalać na przelewy i limit by mi
    wystarczył w zupełności. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'