  • Data: 2010-04-29 21:59:52
    Temat: Re: Citi w kolorze swieżej wiśni...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hraevc$hgv$...@i...gazeta.pl

    > Powiem Ci za kilka dni. ;) (bo teraz nie wiem)
    > Chyba można -- ja zakładam.

    Raczej tak. Moja (wniosek złożony wczoraj) już jest.
    Wiem, bo podałem złe nazwisko panieńskie -- swojej matki,
    zamiast matki osoby, której daję kartę dodatkową. :) Dziś
    (przy okazji drugiej karty odkryłem, że wczoraj podałem złe
    nazwisko) dzwoniłem w tej sprawie i dowiedziałem się, że
    karta z wczorajszego wniosku już jest gotowa.

    U mnie obie karty dodatkowe są dawane osobom, które już mają swoje karty w Citi.

    -=-

    Z regulaminu:

    3) Z promocji wyłączeni są pracownicy Banku oraz osoby pozostające z Bankiem
    w stosunku cywilnoprawnym, tj. osoby pozostające w stosunkach wynikających
    z umów zlecenia, z umów o dzieło, z kontraktów menadżerskich zawartych z Bankiem.

    4) Osoby będące już stronami umów o jakikolwiek produkt Banku, w tym umów
    o kartę kredytową tego samego lub innego rodzaju, mają prawo udziału
    w Promocji na warunkach określonych w Regulaminie.

    To ostatnie to się nazywa rekurencja? ;) (czy rekursja?)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'