eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank? › Re: Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
    Date: Tue, 21 May 2024 10:55:09 +0200

    On Mon, 20 May 2024 21:07:29 +0200, Michał Jankowski wrote:

    > Nie rozumiem. Po co miałbyś się zgadzać na odsetki maksymalne?
    >
    > Cokolwiek masz wpisane w obecnie obowiązującej umowie, nie może chyba
    > być większe niż odsetki maksymalne, bo na tym polegają odsetki maksymalne...

    Nie wiem co na to sądy, bo umowa była zawarta zgodnie z obowiązującym
    prawem, potem się cos w prawie zmieniło, a umowa obowiązuje w formie
    zapisanej, czy nie?

    W dodatku chyba czasem się zmienia formuła liczenia tych odsetek
    maksymalnych, i banki lubią być na bieżąco.

    Wpisze bank do umowy "4x stopa lombardowa", to potem mu zarzucą, ze
    konsument nie był poinformowany o ryzyku.
    Wpiszą "24%", to potem trzeba aneksy podpisywać, jak stopy spadną :-)

    J.